Niewinne spojrzenie

Lunka coraz bardziej odsłania swój charakter i nowe psoty. Wczoraj wieczorem chciałam umyć jej miskę. Prawdopodobnie już pamięta, że robię to w umywalce i widząc, że idę w tamtym kierunku śmignęła wyprzedzając mnie, wskakując wprost do umywalki. Oczywiście nie raz już tam wchodziła ale tym razem ułożyła się w kłębuszek, kompletnie uniemożliwiając mi umycie miseczki. A to spojrzenie w moja stronę! Niewiniątko, które zupełnie nie wie o co chodzi. Szkoda, że nie miałam aparatu pod ręką.

Coraz bardziej poznajemy jej spojrzenia, ruchy i miauki. Najbardziej rozbrajająca jest jak pokazuje chęć zabawy, robi wtedy taki charakterystyczny ruch głową w bok, nieco podkulając ją pod siebie. No i oczywiście odpowiednie spojrzenie. A że bawić się chce na okrągło to robi to bardzo często.
(30 stycznia 2009)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wózek dla kota

Nosidło dla kota