Sofa dla kota

Bardzo doceniam użyteczność wszelkich kartonów  w domu, w którym mieszka kot. Można zbudować z nich wieżę, tak jak to ma miejsce u nas, można połączyć je w tunel a wystarczy nawet zwykłe pudełko po butach aby kot miał dobrą zabawę.
Natknęłam się niedawno na nieco inny pomysł wykorzystania tego materiału a mianowicie na bardzo dokładny projekt kociej sofy. Na dobrą sprawę nawet nie jest potrzebny szablon ale skoro już jest?
Szablon jest do pobrania na stronie evilmadscientist.com gdzie znajdziemy również bardzo dokładną instrukcję wykonania. Strona co prawda nie jest w języku polskim ale fotografie w zupełności wystarczają :)
A może tak jeszcze pokusić się o mięciutki materacyk?

Komentarze

  1. Fajne.Przyszyje sszywaczem albo igłą do tego jeszcze jakiś miękki materiał i napewno się mojej kotce spodoba
    Jak bdziesz miała czas mogła byś mi wysyłać instrukcje na najlepsze i najciekawsze zabawki i domki na mój nr. gg 31922279 może oczywiście każdy mi wysłać jakiś pomysł
    Pozdrawiam juliaxw

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wózek dla kota

Nosidło dla kota