czwartek, 23 kwietnia 2009

Akcja "Mniej znaczy więcej"

 Pod hasłem "Mniej znaczy więcej" ruszyła kampania promująca sterylizację bezdomnych kotów. Akcję prowadzi fundacja Argos.

Internetowa kampania promująca kastrację sterylizację bezdomnych kotów pokazuje zadowolone zwierzaki, którym towarzyszy hasło "Mniej znaczy więcej". Prowadząca tę akcję - noszącą nazwę Koteria - fundacja Argos uzasadnia, że chce w ten sposób przyczynić się do ograniczenia bezwiednego rozmnażania bezdomnych kotów, z których wiele w złej formie fizycznej trafia do schronisk.

Akcja reklamowa obejmuje internet (serwisy należące do sieci bizonmedia) i marketing bezpośredni. Kreację kampanii - zaplanowanej do początku maja - przygotowała agencja reklamowa Betlej&Partners, natomiast zakupem mediów fundacja Argos zajęła się we własnym zakresie.


źródło: wirtualnemedia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz