Siatka ochronna na balkon

Niedawno, jak pisałam, dotarła do nas zamówiona siatka na balkon. Zamówiliśmy specjalną dla kotów, transparentną, o wymiarach 3x4. Fakt, zgodnie z opisem w intenecie jest prawie niewidoczna z ulicy, wymiar prawdopodobnie też się zgadza (nie mierzyliśmy) z jednym zastrzeżeniem. Owa siatka o wymiarach 3x4 nie jest prostokątna! To po prostu jajo, coś na kształt hamaka. Nie podoba mi się, że w sklepie internetowym nie było takiej informacji.
Na szczęście zamówiony przez nas wymiar był z zapasem więc udało się zabezpieczyć balkon. Co do wytrzymałości nie wypowiem się bo po prostu za krótko ją mamy ale kotka jest bardzo zaintrygowana, szczególnie linką napinającą siatkę.

siatka2
Rozpięcie siatki w naszym przypadku nie było prostym zadaniem ale nie niemożliwym. Balkon, jak to w starym budownictwie bywa, jest bardziej bardziej fikuśny od tych prostych w blokach. Po kilku przymiarkach, niestety bardzo utrudnionych owalnym kształtem jednak udało się. Fragment widać na zdjęciu.

siatka1

Komentarze

  1. można prosić o kontakt z wykonawcą siatki.?

    OdpowiedzUsuń
  2. Siatkę kopiliśmy z sklepie zoologicznym, montaż był własnoręczny. Konieczne jest przymocowanie haczyków i po prostu rozpięcie na nich siatki. Teraz po dłuższym czasie używania mogę zdecydowanie stwierdzić - sprawdza się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam problem innego typu. Mój kot wspina się po takiej siatce na skraj balustrady. Dwa kroki dalej i spadnie. Dlatego balkon to luksus dla mojego kota pod 100% nadzorem. Da się jeszcze inaczej zabezpieczyć balkon ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Może na zdjęciu dokładnie tego nie widać, ale my mamy siatkę, po skosie, aż do ściany nad drzwiami, nie ma prawa wyskoczyć nawet jakby spinała się po całej siatce. To tak mniej więcej przypomina połówkę namiotu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój kot niestety pazurami rozdarł właśnie taką siatkę i będę zmuszona kupić następną, ale wzmacnianą drutem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja planuje grubszą sprawę zrobić, zasiatkować taras z ogródkiem :)
    wychaczyłem w tej hurtowni taką siatkę http://www.symar.pl/ogrodnicze.html
    Trzecia od góry chyba się nada i mam wrażenie, że będzie dużo tańsza jak dostanę wycenę to powiem ile m2 kosztuje.

    Kupiłem coś takiego i na naszego wędrowca to działało jeden miesiąc...
    http://www.petsafe.pl/elektryczny-pastuch-dla-kota-cat-fence-cat-3-id-67.aspx
    Mieszkamy w takim miejscu, że niestety ale musimy takie Alcatraz kotu zafundować, bo pewnie już by go nie było na tym świecie.
    Ma ktoś może jakieś doświadczenie z kotami nie wychodzącymi z malutkim ogródkami?

    OdpowiedzUsuń
  7. ta siatka po pierwsze nie nadaje się dla kota (żyłkowe siatki są dla ptaków), a po drugie jest źle zamontowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takim balkonie sprawdziła się, nie wstawiałam zdjęcia budynku. Aktualnie jest inne mieszkanie, inny balkon, inna siatka. A że w niskim bloku, to montaż był bardzo prosty.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wózek dla kota

Nosidło dla kota