Koty i myszy

Podobno koty polują na myszy?

kot_myszy
kot_mysz_1 kot_mysz_2 kot_mysz_3

Komentarze

  1. Aha, i żyją jak pies z kotem! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. przed chwilą mój kot upolował mysz i jest w trakcie konsumowania jej. :/ upolował ją pod półką, tuż obok mnie.. przed chwilą, a jest 02:12 :( i musiałam sporzatac krew tej myszy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat to są szczury.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. są genialnie i bajerancko i superowo ifantastycznie i strzsznie i nie wiem co jeszcze słodkościowe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!..............

    OdpowiedzUsuń
  5. to są malusie koszatniczki plus jeden chomik syryjski i to zdjęcie to akurat fotomontaż :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj...ta koleżanka co mówiła że musiała sprzątać krew myszy...mam do niej parę słów:
    Jesteś okrutna! mogłaś kotu zabrać myszkę i ją wypuścić! ja tak robię jak mój kot coś złapie!
    żal mi cie pustaczko!

    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak przeczytałaś(łeś) kot był już w trakcie jej jedzenia więc na nic zdałoby się jej ratowanie.Więc nie nazywać dziewczyny "pustaczką"nie widząc sytuacji.Ja jeśli mogłam to zabierałam mojemu kotu mysz.Ale jeśli była bez uszkodzeń.Bo jeśli już miała ranę od kłów to na nic zda się Twoja pomoc.Nawet jeśli wypuścisz taką mysz - ona po paru godzinach odchodzi w męczarniach bo ślina kota jest dla niej zbyt zanieczyszczona i ją zabije.Chyba,że odkazisz ją wodą utlenioną.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestescie matoły

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wózek dla kota

Nosidło dla kota