Sonda - czarny kot

Swego czasu postanowiłam na blogu umieścić małą sondę na temat karm dla kotów. Ustawiając opcje mogłam zabezpieczyć ją, przed dowcipnisiami, lubującymi się w oddawaniu głosów hurtowo, czasem ze złośliwości, czasem zawiści albo ze zwykłej głupoty. To ostatnie chyba dominuje?
Nie zrobiłam tego bo sama byłam ciekawa jak szybko taki osobnik przybłąka się. Nawet dość długo bloga nie odwiedził osobnik chcący namieszać ale w ostatnich dniach przyleciał i nabił ponad tysiąc głosów na jedną z mniej popularnych karm, ale za to bardzo reklamowaną.
Prawdę mówiąc uśmiałam się trochę z tego, choć chyba nie powinnam? Niestety, u nas wszystko musi być zabezpieczone, obwarowane kupą ograniczeń.

Z sondy wynikało, że najchętniej karmimy swoje futrzaki Royalem, nawet mnie to nie dziwi, Luna tez preferuje tę karmę.

Od dzisiaj zapraszam do udziału w nowej sondzie - Co robisz gdy drogę przejdzie Ci czarny kot?

Komentarze

  1. Uśmiecham się, szepczę albo wołam "kici, kici" i spieszę się, żeby go pogłaskać. Uwielbiam czarne koty!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wózek dla kota

Nosidło dla kota