Gdzie sypiają koty?

koty_sen_1
koty_sen_2 koty_sen_3 koty_sen_4 koty_sen_5 koty_sen_6koty_sen_7

Komentarze

  1. Dooooooobranoooooc...... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. koty jak wiadomo lubią sypiać w różnych miejscach...widziałam kiedyś zdjęcie na którym kot spał w garnku...moje na szczęście śpią w "zwyczajnych" miejscach tak)ich jak stół telewizor czy ŚRODEK łóżka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak i niczym matrix wstaje rano by go nie budzic ;) wychowanie nie idzie w las...

      Usuń
  3. moj kot kiedyś spał na kuchence a dokładniej na jednym z palników obok czajnika gdzie gotowała się woda.. było mu ciepło ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te koty kiedyś moja kotka mika leżała w wanie a ja jej nie zauważyłam i wlałam wodę do wany i jak wyskoczyła to więcej nie weszła

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te koty kiedyś moja kotka mika leżała w wanie a ja jej nie zauważyłam i wlałam wodę do wany i jak wyskoczyła to więcej nie weszła

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi,hi,hi. I na co kupujemy te legowiska?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Poprawiło mi humor, który i tak mam już świetny, a dlaczego dowiesz się, jeśli mnie odwiedzisz w poniedziałek:) Dziękuję za dobre słowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, koty są wspaniałe i dają wiele radości. W moim domu mieszkają od dawna dwa duże psy, a w ostatnim roku przygarnęliśmy dwa kociaki. Śpią wszystkie razem (wtulone w siebie) na jednym dużym kocu, który leży blisko kominka. Musielibyście to zobaczyć... super widok...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wózek dla kota

Nosidło dla kota