TESCO pomaga zwierzętom

Od wczoraj rozpoczęła się akcja Tesco, w której internauci mogą oddawać głosy na wybrane schronisko dla zwierząt. Zwycięskie placówki otrzymają 10% wartości z każdej zakupionej karmy dla zwierząt. Dodatkowo firma MARS przekaże wskazanym schroniskom karmę o łącznej wartości 10 000zł.
Akcja trwa od 24.09. do 7.10. Warto przynajmniej tak pomóc zwierzętom z pobliskiego schroniska.

Mam tylko nadzieję, że głównym celem tej akcji nie jest zbieranie adresów mailowych od internautów? Przy oddawaniu głosu konieczne jest podanie maila, gdyż głos oddawany jest z linka aktywacyjnego przesłanego na nasz adres.
Pod polem na adres znajduje się tekst:
"Wyrażam zgodę na otrzymywanie od TESCO (Polska) Sp. o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu Ustawy z dn. 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204)."
Można go zaznaczyć ale nie trzeba, nie każdy przecież ma ochotę na otrzymywanie reklam, informacji handlowych. Sama nie zaznaczałam i mam nadzieję, że moja skrzynka nie będzie zaśmiecana. :)
Piękne są takie akcje pod warunkiem, że przyświeca temu tylko jeden, szlachetny cel i mam nadzieję, że w przypadku Tesco tak właśnie jest. Karmy może nie są z górnej półki ale jak nie ma nic, to na pewno lepsze takie.
Glosować można na stronie http://www1.tesco.pl/konkursy/schroniska/index.php

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wózek dla kota

Nosidło dla kota