Sprężynka dla kota

Niedawno, kiedy na szafce w pokoju stał imieninowy bukiet, wpadłam na pomysł kolejnej, wyjątkowo prostej zabawki dla kota. A co najważniejsze, zabawka okazała się być bardzo udana.

Do bukietów dołączane są w kwiaciarniach różne elementy dekoracyjne. Miedzy innymi "druciki", dokładnie takie jak na poniższym zdjęciu.



Zupełnie nie znam się na dodatkach florystycznych i nie jestem w stanie napisać dokładnie jak to się nazywa. Na pewno nie jest to drut czymś owinięty, nie specjalnie przypomina mi to też zwinięty papier. Może to rattan? Nie ważne, w każdym bądź razie, jeśli dostaniecie kwiaty z czymś podobnym, spróbujcie zrobić zabawkę dla kota.  Oczywiście poza bukietem konieczny jest również kot. :D

Wystarczy uciąć kawałek owego "drutu" i zwinąć na długopisie, bądź czymś grubszym. Spiralny kształt zachowa się, choć nieco szerszy. 


Nasza Lunka preferuje sprężynki o większej średnicy, tak aby mogła zaplątać się w nią łapka.



Zabawy co nie miara, kotka szaleje, nosi w pyszczku, tarza się po podłodze, podrzuca, zrzuca i co tylko da się jeszcze wymyślić. Polecam wypróbowanie przy najbliższej okazji.

Komentarze

  1. a ja daje kotom zwykła plastikowa ,ale gruba żyłkę, bardzo podobna zabawka do tego co proponujesz, no i chyba ktoś wykorzystał zdjęcie z Twojego bloga, zobacz, to chyba Luna, bo ja nie mam żółwia,
    http://kotburger.pl/38132/Rycerz#comments
    G

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają twoje posty o prostych zabawkach, zachęcają, żeby włożyć trochę pracy :)

    A co do tej zabawki, to w tym celu od dawna używamy drucików jakimi są związywane kable różnych zakupionych sprzętów. Te druciki są pociągnięte gumą i też można je wyginać w sprężynki. Warto tylko sprawdzać, czy nie mają ostrych końców. Koty bardzo je lubią :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wózek dla kota

Nosidło dla kota