Kocie tapety na telefon

 Tak się składa, że coraz częściej sięgam po cyfrowe narzędzia podczas tworzenia kolejnych prac. Śmieję się mówiąc, że jestem bardziej eko bo oszczędzam papier. Coś w tym jest, ale tak naprawdę to powody są inne.

Zanim napiszę o tapetach, dwa słowa o Lunie, bo przecież to jej blog. Wygląda na zdrową, grzecznie wcina lekarstwa, co mnie cieszy, bo wiem jakie mogą być problemy w tym temacie. Lek na tarczycę od zawsze lubiła, tabletka... tak jak pisałam wcześniej, olej kokosowy to rewelacyjny pomysł! 

Na tym zdjęciu wygląda jakby przykryła się bo jej zimno, ale to nie tak. Luna bardzo lubi podczas zabawy wskakiwać po narzutę na wersalce. Tu na rozbawioną nie wygląda bo bardzo nie lubi jak jej robię zdjęcia czy filmik. Nie dość, że jako czarny kot jest trudną modelką, to jeszcze na widok telefonu lubi odwrócić się tyłkiem do obiektywu. No tak, to jest przecież kot. ツ

Tapety na telefon z kotami

Na blogu pojawiało się już trochę różnych grafik, a tym razem mam garść tapet na telefony. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię kocie tapety. Tapety nie są jednolite, jeśli chodzi o styl, bo przecież różne mamy gusta. Jest ich już mały zestaw, ale pojawią się nowe. Jeszcze nie wiem jakie, więc jeśli macie jakieś sugestie, chętnie przeczytam. 

Wszystkie kocie tapety dostępne są w Cafe Boxie. Dla osób, które nie wiedzą co to za "box" nadmienię tylko, że to stały dostęp do moich grafik, za symboliczną kawkę. Dokładne informacje znajdziecie na stronie Cafe Box

Poniżej krótka prezentacja kocich tapet, dostępnych na dzień dzisiejszy. 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wózek dla kota

Nosidło dla kota