Podawanie leków kotu - grafik do druku

Kiedy wszyscy domownicy zaczynają brać leki, a niektórzy nawet bardzo dużo, kiedy pewne leki trzeba przyjmować z zegarkiem w ręku, w dodatku posiłki również według zegara, co ma miejsce w chorobie Parkinsona, coraz częściej zdarzają się sytuacje - czy kot dostał rano lek? 

U nas w domu coraz częściej padało to pytanie, aż w końcu postanowiłam, że trzeba to jakoś rozwiązać. Sama korzystam z przypomnień w smartwatchu, ale jest tam ograniczona ilość takich "alarmów". Poza tym nie chciałabym mieszać moich leków z kocimi. 

W końcu zdecydowałam się na miesięczny grafik, który został umieszczony w pobliży kociej apteczki, czyli pudełka z lekami. Przygotowałam sobie specjalne tabelki i plan jest taki, że każdy podając lek musi to odznaczyć na grafiku. Dodam tu, że podają dwie osoby, więc tym bardziej grafik jest pomocny. 

Teraz trzeba tylko pamiętać, żeby zaznaczyć podanie leku w grafiku. Tylko? Hmm pozostawiam bez komentarza. ツ Teraz to ja sobie z tego żartuję, ale to wcale takie zabawne nie jest. 

Skro już przygotowałam grafik stwierdziłam, że mogę go udostępnić. Przygotowałam zestawienie trzech tabelek, na jednym arkuszu formatu A4. Wystarczy wydrukować pociąć na trzy części, wpisać nazwę miesiąca i gotowe. [pobierz]




Komentarze

  1. Jak się ma Lunka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dość dobrze, co prawda już zostania na lekach, ale generalnie wygląda na zdrową.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wózek dla kota

Nosidło dla kota